mandag 1. februar 2010

Engelske ord og uttrykk

Fysjameg, i dag var det -27 grader igjen da jeg våknet. Trodde vi var ferdige med denne sprengkulda nå.
I går måtte jeg på nettet igjen å lete opp et engelsk strikkeuttrykk. Det er stadig noe jeg ikke forstår, selv om jeg har strikket ganske mye etter engelske oppskrifter nå. Da kom jeg over denne siden her. Den er kjempefin, både med skriftlig forklaring og med videoforklaring samt en del andre ting som jeg ikke har sett så nøye på ennå.
Jeg anbefaler deg å lagre denne, for selv om du ikke har tenkt å strikke etter engelsk oppskrift, så sitter du plutselig der med et fantastisk prosjekt du har lyst til å strikke. Jeg kommer ihvertfall til å ha stor nytte av den.

Ønsker dere alle en fin uke.

4 kommentarer:

sipusa sa...

Ja sånne sider er greie å ha på lur:-)
Kjempefin jakke på søt lita snuppe nedenfor her forresten.

Og klem er overbrakt til Pusemor:-)

spøt-oline sa...

Denne siden er gull verdt, og jeg har selv anbefalt den til andre. Må også si som Sipusa; Flott jakke til et aldeles nydelig sjarmtroll i innlegget under. Ha en flott uke Wigdis. Gleder meg til å se hva du produserer neste gang.

Karius sa...

Tusen takk for tipse!
Ha ei go å fin strikkeglad vinteruke:-)

Anonym sa...

Hei.Synes det er vanskelig med Engelsk til Norsk.Men jeg har prøvd meg på Hekling jeg da .Fikk en del mønster fra USA.Brukte oversettelse på Drops...Ha en kjempe fin Tirsdagskveld.Håper det står bra til.Masse klemmer fra Bodil..