lørdag 17. april 2010

Artig med nye uprøvde garntyper

Jeg holdt nesten på å glemme å legge inn garnet jeg har kjøpt. Det lovte jeg meg selv å gjøre for en stund siden da jeg strikket et sjal av et garn som var helt superdeilig og så husket jeg ikke hvem jeg hadde kjøpt det av.

Dette har jeg kjøpt hos Inisknit. Jeg kjøpte 5 av hver farge. Det er Elsebeth Lavold Silky wool. 45% ull, 35% silke og 20% nylon. Kommer nok til å prøve å få tak i mer av dette, for det kjennes veldig godt ut.

Så kjøpte jeg hos Janaknit diverse farger i Berroco Cotton Twist 70% bomull og 30% viskose. Et litt spesielt garn.


Og så har jeg kjøpt 10 nøster Debbie Bliss garn Cotton Cashmere. 85% bomull og 15% cashmere. Dette kjøpte jeg hos Crepepaperheart



Alle sammen hadde relativ rask leveranse og alle er kjøpt på eBay

7 kommentarer:

Smarie sa...

Mye lekkert garn ;o) Kos deg masse, og gleder meg til å se resultatene ;o)) Ha en fin helg!

Kort og Søm sa...

Hei!
Så mye fint garn,
hilsen Fredrikke :o)

Fru Keilegavlen sa...

Mykje flott garn! Kos deg mykje med det, så gler eg meg til å sjå resultata. Ønskjer deg ei fin helg.

Fjellrosa sa...

MAsse deilig garn!!! nydelige farger, gleder meg og se hva du lager av dette!!!

mimouna sa...

Så kjekt å prøve ut nytt garn, det finnes jo så mye fint! Kos deg med nyanskaffelsene! :o)

KristinS sa...

SilkyWool fra Elsebeth Lavold har jeg kjøpt på Husfliden. Så mulig de har det på en Husflid i nærheten av deg også.
Ha en fortsatt fin søndag.
Mvh KristinS.

Beate sa...

Så mye spennede og flott garn!!