tirsdag 1. januar 2013

GODT NYTT ÅR


Jeg ønsker alle et Godt Nytt År.
*******

Året 2012 gikk jeg inn for å minske garnlageret mitt, uten å lykkes noe særlig med det. Jeg har imidlertid strikket opp 12 700 gr og innkjøpet er på 16 250 gr. I tillegg har jeg gitt bort 4 500 gr, så sånn sett er jeg i 0 og det er greit. Det beste med hele DUGGingen (en along inne på Uformelt) er at jeg har fått brukt opp veldig mye av det eldste garnet mitt samt diverse enkeltnøster og det føles godt. 

På grunn av denne DUGGingen har jeg også blitt mere bevisst på hva jeg kjøper av garn og det er faktisk  veldig moro å finne garn og bruke garn fra eget lager. Jeg har fortsatt masse enkeltnøster igjen og garn som jeg ikke liker så veldig godt, og dette har jeg tenkt å få strikket opp i år. 

Ha et flott strikkeår dere også. 


4 kommentarer:

LisaM sa...

Godt nyttår Wigdis!☺

Her er det mange innlegg jeg ikke har fått med meg før jul. Så mye fint du har strikket!☺

Gleder meg til å følge bloggen din i 2013, og håper virkelig vi ses snart☺

Jane sa...

Godt nyttår, Kjære Wigdis!!
Og om jeg skal si hva jeg mener, så er jeg skikkelig misunnelig på garnlageret ditt. :D Jeg ser helt klart at vurderingene dine for året som har gått har vært riktig. Det ligger mye luksus og nydelig garn i kommoden din i hvert fall :)
Genseren i forrige innlegg er bare helt nydelig. Og jeg liker spesielt godt halsen på den, den gjorde seg veldig. Og følelsen da!! Så utrolig myk og lett.
Gleder meg til å følge deg også i 2013, og håper vi har mange hyggelige strikketimer sammen.
Klem.

Bente sa...

Godt nytt år, Wigdis!

Helle sa...

Så flink du har vært til å bruke av ditt eget lager. Jeg har det som et mål å bruke mer enn jeg kjøper i 2013, og håper jeg lykkes bedre enn jeg gjorde i 2012. :)

Godt nytt år, gleder meg til å følge med deg i 2013.