mandag 26. januar 2009

O herlige fryd

Nå er jeg glad. I går kom Thea, mitt eldste barnebarn, med en haug med strikkebrosjyrer hun hadde hentet. Vi krysset av det hun hadde lyst på, så nå kan jeg bare velge og vrake. Det artigste med å strikke er jo å begynne på noe nytt.

Dessuten har jeg fått en lys ide. Det er jo så mange fine sokkemønster og jeg må jo prøve meg på sokker en gang jeg også. Siden jeg kjenner meg selv godt og vet at jeg aldri ville bli ferdig med to like sokker, fant jeg ut at jeg jo bare trengte å strikke en sokk av hvert slag. Kjempeide.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det blir spennende å se hvilken,- eller skal jeg kanskje si hvilkene, av oppskriftene du velger. De var jo alle så fine.
Nå gleder jeg meg til du kommer på besøk med to forskjellige sokker på. Konge! Smart, da! Gleder meg til å høre hva Espen har å si;)
Ha en fin kveld.

umulie sa...

Hei! Hyggelig å få besøk av noen lokale! Den knappen for bakgrunn kom automatisk da jeg la inn bakgrunn, de vil vel jeg skal reklamere litt... Hyggelig blogg du har! Ha ei fin kreativ uke!

Anonym sa...

Så mye pent du har laget :-) Nå har jeg kikket igjennom hele bloggen din :-) og jeg er imponert over hvor mye pent du har laget. Hærlige barnebarn du har :-)
Må visst føleg med på denne bloggen jeg - her var det mye å få inspirrasjon av. Håper det er OK