torsdag 11. mars 2010

Har dere savnet meg? Jeg har vært så forkjølet at jeg ikke har orket å blogge på en stund. Nå ser det ut til at det verste er over. Det går smått fremover med tunika’n jeg holder på meg. Snart ferdig med bakstykket, men jeg vet fortsatt ikke om jeg liker garnet. Eller, garnet er OK, det blir bare litt tykt.
tunika 002

Ellers så har jeg drevet å byttet til meg noen lilla meiser, så nå sitter jeg med en hel haug. Har nemlig så lyst til å strikke denne jakka. Tror den blir nydelig i lilla i mange sjatteringer. Har prøvd å ta bilde av garnet, men kameraet mitt er håpløst når det gjelder lilla. Alt blir blått. Jeg hadde tenkt å kjøpe meg et nytt kamera, men så var det dette garnsalget da. Nå må jeg nok vente noen uker til, men jeg har mye fint garn å kose meg med da.
Mønsteret er fra Marianne Isagers bok Japanese inspiret knit.
004 Istedet for borden nede kommer jeg nok til å bruke Birkenrinde.

6 kommentarer:

Smarie sa...

Tunikaen ser ut til å blir kjempefin ;o) Og den jakken er jeg helt sikker blir kjempeflott i lilla...nå elsker jeg lilla da...og fasongen på jakken var jo bare kjempelekker...skal følge med her å se når den blir påbegynt ;o))) God bedring og håper forkjølelsen slipper helt taket!

mayeliz sa...

Ja, jeg har savnet deg :-)
Tenkte just i går at det var litt rart at det var så stille på bloggen din ;-)
Godt å se at det ble liv igjen her. Og håper formen er stigende nå i "vårlufta" :-)Er ei dum tid å bli forkjølet på, for det sitter som oftest dypt og lenge på denne tiden av året :-~
Blir like fornøyelig å følge med her inne ser jeg ;-) Spennende prosekter du skal ta til med.
Ha ei fin helg, Wigdis :-D

Hannes hage sa...

Håper du føler deg helt fin nå.
Ha en god helg.

Anonym sa...

Hei.Kjempe fin tunika og jakke.Regner med att jakka blir kjempe fin i lilla.Elsker lilla jeg å..Kjekt att du er blitt bedre med foskjølelsen.Flere det som har hatt det i siste fjorten dager..Jeg å..Ha en kjempe fin helg.Klem fra Bodil..♥♥

Hunnipunni sa...

Håper du er på bedringens vei Wigdis !! Den tunikaen din tror jeg blir kjempeflott ! Og jakke i lilla......sukk..... Det høres flott ut det !! Gleder meg til du begynner på den jeg, så jeg får se :)
Håper du får en riktig god helg og god bedring !!
God klem fra meg!

Anonym sa...

Hei Godt å høre fra deg igjen.Det er bra du er på bedringens vei .Nå har du begynt på et nytt prosjekt ser jeg .Den tunikaen ser flott ut .Ha det godt Wigdis.Hils sambon.Klem Tove Beate.