onsdag 26. oktober 2011

Kattevotter nr 2

Da har jeg strikket enda et par kattevotter. Her synes mønsteret litt bedre også. Disse er også strikket i tynn alpakka på pinne 2,5 og det gikk med 50 gr garn.


I dag formiddag har jeg hatt en skikkelig sjau i kjelleren. Vi etterisolerte gulvet i 1 etg. med slik innblåsing og da ble det mye sagflis i kjelleren gitt, men nå er den skinnende ren og hyllene er ryddet. Utrolig hvor mye rart som blir gjemt på.  Selve etterisoleringen gitt utrolig fort, det var gjort på noen timer, så nå håper jeg vi kan gå vinteren i møte uten å få frostskader på beina.

9 kommentarer:

wims sa...

De ble knallfine. Og for en herlig farge. *ønsker seg sånne med pingviner* ;O)

Ruth sa...

Så nå slipper de gamle konene med store øyne og lange neser og bakender som sitter i kjelleren din og strikker for deg å fryse til vinteren? Det setter de nok veldig pris på. Og vottene ble supre også. Etter tipset ditt har jeg gått igjennom Tynn alpakka lageret mitt så nå kan jeg strikke veldig mange votter.

Nita sa...

Å, så utrolig flotte votter! En katte-elsker som meg digga jo mønsteret!

Hege sa...

Å så søte! :)

Bundingen sa...

Så flink du er! Allerede ferdig med nok et par kattevotter på tynne pinner. De ble lekre. Ha en fortsatt fin dag!

Flowermouse Design ❀ Lone sa...

Utrolig flotte - har ikke tenkt på tynn alpakka som vottegarn. Takk for tipset - det må jo være deilig å bruke!! Gratulerer med kjelleren!!

Linda sa...

Nok eit par med fine vottar.

Helle sa...

Kjempefine votter, likte veldig godt mønsteret du har valgt. -

Synes at den blå/ turkise kjolen du har strikket var helt nydelig. har kikket på oppskriften selv, men har aldri strikket noe ovenifra og ned før og ble litt betenkt om mine strikkeferdigheter ville holde. Men lekker, - det ble den. :)

LivM sa...

Nydelige votter!