mandag 15. juni 2009

Fra kaos til kontroll

Fra kaos til kontroll

Endelig er hobbyrommet mitt ryddet. Jeg begynte å få så mye garn igjen at jeg ville ha en hylle med mange rom. Den fikk jeg tak i på Jysk til kr 999,- (utrolig billig). På baksiden stiftet jeg opp plexiglass slik at den ble tett samtidig som lyset kunne komme gjennom. Nå har jeg en hylle med stort sett en masse deilig alpakkagarn. Noen rester av mitt gamle garn er fortsatt igjen, så jeg får se hva jeg gjør med det etterhvert. Nå da jeg har fått garnet inn i hylla så ser jeg at jeg er veldig glad i rosa og lillatoner, men det visste jeg jo egentlig fra før.

Det har tatt sin tid for alt fløt her og garn hadde jeg overalt. Nå har jeg fått samlet alle mat-, hobby- og antikvitetsbøker en en egen hylle. Det gjenstår litt rydding i den ennå, men det får jeg ta etterhvert.

Dessuten har jeg fått hengt opp alle kattebildene min, vel nesten alle. For de som ikke vet det så samler jeg på katter og har klart å få tak i en del nydelige gamle kattebilder, og det er ikke lett.

hobbyrom 003 blogg hobbyrom 004 blogg Kaos

hobbyrom 018 blogg kontroll

hobbyrom 023 hobbyrom 022 blogg

7 kommentarer:

linda sa...

Så fint det ble! Nå har du jo full kontroll på lagerbeholdningen;)
Du har jo ganske så mye garn da, med tanke på alt det du har gitt bort;)
Tenker Marion vil kose seg ekstra på rommet ditt nå, med alle de fine kattene på veggen. Hun finner nok navn til dem alle;)
Ha en fortsatt fin dag!

mimouna sa...

Så deilig med et ryddig og oversiktlig hobbyrom. Kos deg!

Lene sa...

herlig :)

mayeliz sa...

Så flott hobbyrom du har :-)
Den hyllen har jeg også på mitt hobbyrom, og den er veldig praktisk :-)
Rosa og lilla nyanser er jo lekkert da. Tipper du tryller frem mye flott av det garnet :-))

Bente sa...

Se der ja, nå kan du nyte synet av alt det fine garnet ditt. Utrolig smart!

Tani sa...

Å,du verden så flott det ble!!Deilig å få oversikten!Vi pusser opp hobbyrommet vårt om dagen, vi deler nemlig hobbyrom, min Kjære og meg.Gleder meg så til det blir ferdig!!Ha en flott dag videre.Klem fra sørlandet

Strikkebesta sa...

Hei på deg, eg har noko til deg på bloggen min - stikk innom...