lørdag 20. juni 2009

Vennskaps Award

Jeg har fått en vennskapsrose som jeg setter veldig stor pris på. Den er gitt meg av både strikkebesta og tani .
Tusen takk skal dere ha begge to, hyggelig at dere liker bloggen min. Jeg koser meg ihvertfall veldig med bloggene deres og vil gjerne gi en vennskapsrose tilbake til dere.

Jeg vil gjerne dele denne søte vennskapsawarden med Mayeliz, Rapunsel , Bente , Bodil og
gamleheksa. De er flotte bloggere alle sammen og vel verdt et besøk.



Ønsker dere alle en hyggelig midtsommerfeiring.




3 kommentarer:

♥ Gamleheksa ♥ sa...

Så koselig å få award da!!!!

Rapunsel sa...

For en hyggelig overraskelse på en lørdagskveld. Tusen takk!!

Anonym sa...

Hei Tusen takk for Award Jeg må innrømme at jeg ikke kjønner hvordan det skal jøres.Har ikke holt på så lenge.Takk igjen.Ha en fin Søndag.Bodil