mandag 22. juni 2009

Spennende garnkjøp

I dag fikk jeg garnet jeg kjøpte på eBay for noen dager siden. Utrolig kjapp levering og når jeg pakket opp så lå det med en liten pose med tørkede duftblomster. Ble litt sjarmert av det.

Garnet er en blanding av alpakka og angora og ser utrolig delikat ut. Av dette har jeg tenkt å strikke en av toppene i undertøyboka mi. Skal bli spennende å prøve det og hvis det er bra, kommer jeg til å kjøpe mer.

lue blogg 003 lue blogg 004

Jeg må også vise et bilde av Marion og hennes første softis tatt i dag. Vi måtte ned til Mjøskanten etterpå og vaske oss litt. Det ble enda litt mer søl etterhvert.

lue blogg 010 marion

Bestemors kosekrok

11 kommentarer:

Hunnipunni sa...

Spennende med garn fra Ebay ja !! Det så veldig flott ut dette, er det gulltråder i ?? Så lekkert ut. Om det er godt å strikke med får du tipse meg om hvem selger det er ;) Ha en koselig kveld !!

Hunnipunni sa...

Uuups, glemte jo helt å si at det var et flott bilde av en nydelig liten is-spiser !!!!

amylin sa...

Så spennende garn, det så veldig mykt og deilig ut. Herlig isspiser også.

sissels sa...

Ser ut som ett spennende garn, gleder meg til å se resultatet. Jeg har enda ikke turt å ta spranget over til Ebay jeg da, så jeg skal misunne alle dere som er der og handler.

Hanne sa...

Så spennende garn, det så skikkelig mykt og deilig ut. Gleder meg til å se hva du strikker av det. Ønsker deg en fin hobby uke :)

Rapunsel sa...

Blir spennende å se hva du lager!
Softis hører med:)

Tani sa...

Herlig lita is-spisende snuppe!!
Det så skikkelig deilig uy det garnet du har kjøpt.Bir spennende å se strikkeresultatet!God St.Hans!Klem Tanja

Anonym sa...

Hei Så fint ett garn du har kjøpt.Det så deilig ut.Ha en riktig fin Santhansaften.Fra Bodil

linda sa...

Det blir spennende å se hva du tryller frem av det spennende garnet. Moro med pakke i posten også, da;)
Jeg ser jo at min datter koste seg på tur med bestemor i går:) Artig bilde!
Ønsker deg en riktig fin St.Hans.

Hannes hage sa...

Å det ser ut som et nydelig garn!
Også så søt is-prinsesse!

Hanne sa...

Deilig garn. Og jeg smelter like fort som softisen av den vesle hjerteknuseren! Såååå søt!