fredag 12. juni 2009

OG VINNEREN ER !!!!!!

frk.Badegakk


Gratulere og tusen takk for det artige diktet.

Siden jeg har fått så mange nydelige dikt fant jeg ut at jeg måtte trekke ut to vinnere til. Vinner nr. 2 og 3 er:

HunniPunni




Tani


Da gjenstår det bare å takke for alle de fine diktene jeg har fått. De skal jeg nå printe ut og lage en liten minnebok av som skal stå blant strikkebøkene mine til inspirasjon hver gang jeg er strikkelei.

Nok en gang, tusen, tusen takk. Dere er noen flotte damer.

(Vinnere, kan dere sende meg navn og adresse på epost eller PM hvis dere er medlemmer av HB. Husk å sette på nicket deres.)

Jeg trakk vinnerne på følgende måte: Jeg skrev navnene på helt like lapper, brettet de sammen, la de i en bolle og trakk så ut 3 stk.

7 kommentarer:

glise sa...

Gratulerer til vinnerne!!

Strikkebesta sa...

Gratulasjonar til vinnarane!
Ha ei flott helg:)

Tani sa...

Å,så gøy!!!Tusen ,tusen takk!!!God helg til deg også!!Klem

Frk.Badegakk sa...

Dette var såååå artig da!!!! Tusen takk! Jeg PM´er deg adressen min på uformelt.net jeg=)

Anonym sa...

Hei Gratulerer til di som ble vinnere.Ha en riktig fin helg.Bodil

Hunnipunni sa...

Dette var morro !!! Tusen takk !!
Jeg er på uformelt som Hunni, prøver å sende deg PM der jeg. Ha en strålende helg :)

Frk.Badegakk sa...

Tusen tusen takk for garnet!!! Det kom i posten i dag, og det er helt helt herlig!!! Tror jeg må se om jeg ikke kan lage meg en bolero ut av det eller noe. Det er fantastisk! Føler meg sånn ca som verdens heldigste akkurat nå=D